Kamphund - Kämpar mot Fördomar

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av kamphundblogg - 2 maj 2012 20:42

Halloj!

Nu tror jag hela Sverige har fått en försmak av sommaren - eller?? Här i Värmland har vi haft några underbart soliga och varma dagar. Det börjar bli rejält grönt ute och våren/försommaren har verkligen sin charm! det är så underbart vackert ute nu.   


Nu är jag så himla nyfiken på att se era hundar och hur de njuter av sommaren. Som vanligt så är ALLA bilder välkomna oavsett ras. Så se till att bomba mig med bilder! skriv gärna med vad hunden heter, ev ras/raser och ägare.


Skicka era bidrag till lundqvist.sofia@tele2.se


Senast lördag kväll vill jag ha era bilder så kommer de publiceras på söndag   


 

Malte ÄLSKAR solen och ÄLSKAR att ligga på studsmattan och sola/mysa


/Sofia

Presentation

Bloggtoppen

Gästbok

Pierina

  Jag ramlade in på kamphundar genom Enzo och nu är jag helt såld. Tyvärr har Enzo, Trolla & Cilla  nu fått somna in, jag saknar de alla så vansinnigt men istället har jag nu två Amstaffar som gör livet lite lättare. Eller svårare, beroende på hur man ser det :)

Iris (Ruffwood Cloudberry Kiss) har jag presenterat men Nero (The Kids Best Friend´s Dark Knight) har precis blivit en ny familjemedlem

 

Jag pysslar mycket med nosarna. Specialsök och spår

Jennica

  Jennica här! Jag är 23år och under utbildning till hundinstruktör. :)
Jag äger AST-tiken Supra som nu är 1½år gammal.

Sofia

  Sofia har ni här...stolt ägare till Staffordshire Bullterrier killarna Malte 4.5 år och Musse 2 år. Oss hittar ni i Karlskoga. Vi sysslar en del med spår, rallylydnad och DW.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards