Kamphund - Kämpar mot Fördomar

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av kamphundblogg - 10 mars 2012 11:49

Mina senaste inlägg har varit fattiga på bilder, jag som älskar att fotografera och har många bilder.. men jag har inte hittat passande bilder till de senaste inläggen tyvärr. 

Jag tänkte kompensera er med ett bildinlägg idag.. dessutom passar det ganska bra som helg-"läsning", tycker jag :) 


Bilderna är tagna på senaste hundträffen.

Hanna-Karin har pepp-talk med sin vackra dam Dhiva. 

Det verkar ha hjälpt, hon fick ju energi till tusen ;) 
 

Lena's barnbarn Opie-dopie. Hur söt får man vara? Tror ni han var i kidnappningsfara? 
 

Dhiva är så vacker, så vacker.
 

Här är Opie igen, balans-övning.. 

Han tar det till en högre nivå... 


Här är unga amstaff-tiken Irie, snart 1 år. 

 

Jag och DD tränar lite Rallylydnad. När hon vill så är hon så jävla duktig!

Men ibland måste jag vara övertydlig med skyltarna: "Ser du att det står 'Långsamt tempo' på denna skylt?"
    

DD är ju - som ni förstår - inte läskunnig.. hon läste att det stod 'Inte nudda mark'
 

Här är Sigge, en miniatyrbullterrier. Så himla vacker! 

Och pensionärsparet Dhiva och Bob, 11 respektive 8 år "unga".

Och charmiga Martin med öronen på kant.


Det var allt för idag! Hoppas ni får en härlig vårfin helg :)

//Paula & DD        








Presentation

Bloggtoppen

Gästbok

Pierina

  Jag ramlade in på kamphundar genom Enzo och nu är jag helt såld. Tyvärr har Enzo, Trolla & Cilla  nu fått somna in, jag saknar de alla så vansinnigt men istället har jag nu två Amstaffar som gör livet lite lättare. Eller svårare, beroende på hur man ser det :)

Iris (Ruffwood Cloudberry Kiss) har jag presenterat men Nero (The Kids Best Friend´s Dark Knight) har precis blivit en ny familjemedlem

 

Jag pysslar mycket med nosarna. Specialsök och spår

Jennica

  Jennica här! Jag är 23år och under utbildning till hundinstruktör. :)
Jag äger AST-tiken Supra som nu är 1½år gammal.

Sofia

  Sofia har ni här...stolt ägare till Staffordshire Bullterrier killarna Malte 4.5 år och Musse 2 år. Oss hittar ni i Karlskoga. Vi sysslar en del med spår, rallylydnad och DW.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards